ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Szczegóły informacji

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: w toku

Tryb: Przepisów ustawy PZP nie stosuje się

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2018-02-23 10:00:00

Miejsce złożenia oferty: Starostwo Powiatowe w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica, sekretariat: pokój nr 33.

Ogłoszono dnia: 2018-02-09 przez Grzegorz Napiwodzki

Treść:

Nidzica, dnia 07.02.2018 r.
STAROSTWO POWIATOWE
ul.. Traugutta 23
13-100 Nidzica
 
K.272.2.2018
 
Dot. postępowania o udzielenie zamówienia o wartości poniżej 30.000 euro.
 
 
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(Zapytanie ofertowe)
 
            Starostwo Powiatowe w Nidzicy, działając zgodnie z zasadami określonymi w Zarządzeniu Starosty Nidzickiego Nr Z/17/2014 z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie zasad udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 30.000 euro w Starostwie Powiatowym w Nidzicy zaprasza wykonawców do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zakup usługi pod nazwą Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy oraz odbiór i złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
            W załączeniu przesyłamy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 oraz podać propozycje cen na poszczególne rodzaje tablic rejestracyjnych wypełniając Załącznik do umowy.
 
Informujemy jednocześnie, że żądany termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy przez okres 3 lat.
 
UWAGA: do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy o zamówieniach publicznych, postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznych przepisów Starostwa Powiatowego w Nidzicy.
 
W załączeniu:
1) Opis przedmiotu zamówienia.
2) Formularz ofertowy.
2) Projekt umowy.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony