ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennychDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa materiałów kamiennych

Szczegóły informacji

Dostawa materiałów kamiennych

Status: w toku

Tryb: zapytanie o cenę

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: nie dotyczy

Termin składania ofert / wniosków: 2017-03-08 11:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-03-08 11:01:00

Miejsce złożenia oferty: Powiatowy Zarząd Dróg w Nidzicy ul. Kolejowa 29, 13-100 Nidzica

Ogłoszono dnia: 2017-02-27 przez Jacek Dłuski

Treść:

Dostawa materiałów kamiennych  z podziałem na 2 zadania:
Część nr 1 – Grysy kamienne do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych
Część nr 2 – Kruszywo łamane na naprawy dróg
CPV :  14210000-6  Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszyw
Część nr 1 – Grysy kamienne do remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych                             
Zamówienie obejmuje  dostawę następujących materiałów:
1. Grysy kamienne  2 – 5,6 mm                                 - 480,00 t
2. Grysy kamienne  5,6 – 11,2 mm                          -   30,00 t
z transportem do siedziby zamawiającego.
Dostawy będą odbywały się partiami  na telefoniczne zgłoszenia Zamawiającego, który każdorazowo  określi wielkość, miejsce  i termin dostawy. (wielkość  partii określa się orientacyjnie na 20 ton).
Koszty wyładunku materiałów ponosi Dostawca
Materiały winny odpowiadać wymaganiom Norm: PN-EN 13043:2004 i PN-EN 13242:2004.
Część nr 2 – Kruszywo łamane na naprawy dróg
Zamówienie obejmuje  dostawę następujących materiałów:
1. Kruszywo łamane  0-63 mm                 - 640,00 t
z dostawą na wskazaną przez Zamawiającego drogę powiatową na terenie działania  Powiatowego Zarządu Dróg w Nidzicy .
Dostawy będą odbywały się partiami  na telefoniczne zgłoszenia Zamawiającego, który każdorazowo  określi wielkość, miejsce  i termin dostawy (wielkość  partii określa się orientacyjnie na 20 ton). Koszty załadunku materiałów na środki transportu oraz transportu i wyładunku na wskazaną drogę    ponosi  Dostawca.
Materiały winny odpowiadać wymaganiom Norm: PN-EN 13043:2004 i PN-EN 13242:2004.
Termin realizacji dostaw: od daty podpisania umowy do 10.12.2017 r.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Starostwo Powiatowe w Nidzicy
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Mierzejewski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jacek Dłuski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-27 11:07:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-27 11:07:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-03-15 14:15:13
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2019 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony