ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: podinspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Komunikacji

Data udostępnienia: 2018-01-11

Ogłoszono dnia: 2018-01-11 przez Grzegorz Napiwodzki

Termin składania dokumentów: 2018-01-23 12:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  • znajomość przepisów ustawy o  Prawo o ruchu drogowym i przepisów wykonawczych,
  • znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • umiejętność obsługi komputera (aplikacje WORD, EXCEL),
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
  • samodzielność, inicjatywa, umiejętność  podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
  • kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
  • zaangażowanie w wykonywane działania,
  • umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie rejestracji stałej i czasowej pojazdów samochodowych, ciągników rolniczych, przyczep, motorowerów,
  • wyrejestrowywanie pojazdów (stałe),
  • czasowe wycofywanie pojazdów z ruchu,
  • kierowanie pojazdów na badania techniczne,
  • wydawanie dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, pozwoleń czasowych, oznaczeń pojazdów i ich wtórników,
  • wymiana tablic rejestracyjnych (z powodu zniszczenia, utraty, kradzieży),
  • wpisywanie do dowodów rejestracyjnych i pozwoleń czasowych zastrzeżeń,
  • tworzenie indywidualnych teczek pojazdów,
  • prowadzenie wykazów dokumentów komunikacyjnych, oznaczeń pojazdów oraz wydanych tablic rejestracyjnych w formie informatycznej,
  • prowadzenie wykazów tablic rejestracyjnych zwróconych w wyniku wymiany, wyrejestrowania lub przerejestrowania pojazdu,
  • prowadzenie ewidencji dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez policję oraz ich wydawanie,
  • niszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku (sporządzanie protokołów ich zniszczenia),
  • sporządzanie protokołów zniszczonych druków ścisłego zarachowania,
  • nadawanie cech identyfikacyjnych pojazdu (nadwozia, podwozia, ramy) w przypadkach określonych w art. 66a ust. 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz prowadzenie ewidencji z tym związanej,
  • prowadzenie korespondencji w zakresie sprawdzania, potwierdzania oraz skreślania pojazdów z ewidencji,
  • przygotowywanie odpowiedzi na pisma dotyczące rejestracji pojazdów,
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych odmawiających rejestracji pojazdów, pobieranie obowiązujących opłat,
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez kierownika wydziału.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  • praca przy monitorze ekranowym,
  • praca jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  świadectw pracy,
  • aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  • podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-01-23 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 23 stycznia 2018 r. do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – podinspektor w wydziale komunikacji”.

VII. Informacje dodatkowe:

Z wybranym kandydatem pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony.
Przewidywany termin zatrudnienia – luty 2018 r.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
 
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.powiatnidzicki/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23,  I piętro.
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony