ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: -Drukuj informację Ogłoszenie numer: -

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: inspektor

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Nidzica

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Oświaty, Promocji, Rozwoju i Zarządzania Kryzysowego

Data udostępnienia: 2017-09-20

Ogłoszono dnia: 2017-09-20 przez Grzegorz Napiwodzki

Termin składania dokumentów: 2017-10-02 00:00:00

Nr ogłoszenia: -

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Nidzicy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie wyższe:  ekonomia, administracja,
  • co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe w tym  obsługa projektów realizowanych w ramach pozyskanych funduszy pozabudżetowych, głównie UE,
  • znajomość przepisów ustawy o  nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
  • znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • znajomość przepisów ustawy o samorządzie powiatowym i pracownikach samorządowych,
  • znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
  • znajomość przepisów ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
b. Wymagania dodatkowe:
  • samodzielność, inicjatywa, umiejętność  podejmowania decyzji i pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność,
  • odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
  •  łatwość pisania i swoboda wypowiedzi,
  • kreatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole,
  • zaangażowanie w wykonywane działania,
  • umiejętność konstruktywnego rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność,
  • znajomość  programów komputerowych (WORD, EXCEL).

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • monitorowanie aktualnych możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych oraz rozpowszechnianie informacji na temat dostępnych programów i konkursów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych,
  • współpraca z komórkami, jednostkami organizacyjnymi  powiatu przy opracowywaniu wniosków aplikacyjnych oraz załączników do projektu,
  • koordynowanie procesu wdrażania projektów, które uzyskały dofinansowanie,
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi odpowiedzialnymi za nadzór nad realizacją projektów,
  • pomoc w przygotowaniu dokumentacji przetargowej dotyczącej realizowanych projektów,
  • organizacja i przygotowywanie konferencji, szkoleń, kursów z zakresu aplikowania o środki zewnętrzne,
  • realizowanie zadań z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:
a) przygotowywanie projektów dokumentów związanych z wdrożeniem zadań związanych z udzielaniem nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
b) przygotowywanie projektów umów zawieranych przez powiat z adwokatami i radcami prawnymi, którzy udzielać będą nieodpłatnej pomocy prawnej,
c) przygotowywanie projektów porozumień z gminami w sprawie punktów nieodpłatnej pomocy prawnej,
  • współpraca z organizacjami pozarządowymi z zakresu nieodpłatnej pomocy prawnej w tym:
a) udział w przygotowywaniu dokumentacji do przeprowadzenia otwartego konkursu ofert w celu wyłonienia organizacji pozarządowej dla udzielania nieodpłatnej pomocy  prawnej oraz wykonywanie obowiązków z zawarciem umowy,
b) kontrola realizacji powierzenia zadania publicznego w ww. zakresie,
c) przyjmowanie i weryfikacja sprawozdań z realizacji przedmiotowych zadań,
  • informowanie uprawnionych o możliwości dostępu do nieodpłatnej pomocy prawnej,
  • realizacja zadań z zakresu sprawozdawczości wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
  • prowadzenie całości dokumentacji zadania.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  • praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
  • praca przy monitorze ekranowym,
  • praca jednozmianowa  w pełnym wymiarze czasu pracy, w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na II piętrze budynku Starostwa Powiatowego w Nidzicy.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  świadectw pracy,
  • aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku trwania stosunku pracy,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie  zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
  • potwierdzone za zgodność z oryginałem inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku ubiegania się o stanowisko przez osobę niepełnosprawną,
  • podpisane oświadczenia o pełni praw publicznych, o niekaralności, o pełnej zdolności do czynności prawnych.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-10-02 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać pocztą bądź złożyć osobiście w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, w terminie do dnia 2 października 2017 r. do godz. 1200, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – inspektor w wydziale oświaty, promocji, rozwoju i zarzadzania kryzysowego”.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
Oferty, które będą niekompletne nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Sekretariat Starostwa Powiatowego w Nidzicy, ul. Traugutta 23, 13-100 Nidzica - pok. 33

VII. Informacje dodatkowe:

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zaproszeni do udziału w rozmowie kwalifikacyjnej.
 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.warmia.mazury.pl/powiat_nidzicki) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Starostwa Powiatowego w Nidzicy przy ul. Traugutta 23,  I piętro.
 
Pliki do pobrania:
« powrót do poprzedniej strony