ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Nidzicy
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Akty prawne

Pobierz dane XMLAkt prawny: 123/09Drukuj informacjęAkt prawny: 123/09

Szczegóły informacji

123/09

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Rodzaj: Nieokreślony

Status: Obowiązujący

Sesja: Zarząd Powiatu z dnia 18 lutego 2009 r.

Kadencja: III kadencja

Data wejścia w życie: 18-02-2009

Data podjęcia/podpisania: 2009-02-18

Data rozpoczęcia obowiązywania: 2009-02-18

Tytuł aktu:

w sprawie uchwalenia harmonogramu kontroli na 2009 r.

Na podstawie:

art.32 ust.2 pkt.3 i 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142 poz.1592 z późn. zm.), art. 47 i art.187 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249 poz. 2104 z późn. zm.) oraz art. 34 i art.112 ust.8 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2008 r. Nr 115 poz.728 z późn. zm.)

Treść:

§1
Ustala się harmonogram kontroli w jednostkach, którym Powiat Nidzicki zleca realizację zadań
z zakresu pomocy społecznej na podstawie umów lub porozumień, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§2
Do przeprowadzenia kontroli wyznacza się Zespół w następującym składzie:
1. Joanna Galska – Inspektor Wydz. Finansowego Starostwa Powiatowego
2. Wiesława Samsel – Podinspektor - „ -
3. Ewa Zalewska – Podinspektor -„-
4. Patryk Kozłowski – Inspektor Wydz. OŚ Starostwa Powiatowego
5. Barbara Zabiełło – Kierownik PCPR
6. Helena Wiśniewska – Główny Księgowy PCPR
7. Monika Perzanowska – Pracownik Socjalny PCPR
8. Iwona Kowalkowska – Pracownik Socjalny PCPR

§3
Wykonanie uchwały powierza się Przewodniczącemu Zarządu.

§4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony